Da én af vores erfarne økonomiassistenter har søgt nye udfordringer, søger vi en ny økonomiassistent til en virksomhed i rivende udvikling. 

Som økonomiassistent hos ADP vil du indgå i en supportafdeling, der rummer både økonomi, regnskab og administration. Du får reference til Økonomichefen, og vil få syv imødekommende og kompetente kollegaer, som sætter en ære i at samarbejde på tværs og yde en god support til resten af virksomheden.

ADP ejer og driver tre erhvervshavne i Fredericia, Nyborg og Middelfart. Med udgangspunkt i ny vision og strategi udvikler vi i disse år vores samlede virksomhed fra en traditionel havneforretning til en moderne logistikpartner. Dette betyder, at supportafdelingen også bliver mødt af nye krav om optimerede interne processer og nye leverancer til forretningen.

Ansvarsområder
Dine primære opgaver vil være
    • Registrering af kreditorfakturaer
    • Fakturering af kunder
    • Afstemninger

Herudover kan du løbende blive inddraget i forskellige administrative opgaver, digitaliseringsprojekter og andre projekter i afdelingen.

Kompetencer
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være et krav, at du har erfaring fra en lignende stilling. 
    • Minimum 3 års erfaring
    • God erfaring med NAV og DocumentCapture
    • Erfaren bruger af Excel
    • Flair for it

Desuden forventer vi, at du er
    • God til at samarbejde – både med kollegaer i afdelingen, i resten af huset og med eksterne 
      samarbejdspartnere
    • Struktureret og selv formår at prioritere din tid og dine deadlines
    • Fagligt ambitiøs

Vi tilbyder
Vi tilbyder en fuldtidsstilling i en spændende virksomhed i udvikling, hvor du får dygtige kollegaer og mulighed for at sætte eget præg på dit arbejdsområde. Afdelingen er præget af en lyst til udvikling og en faglig stolthed, hvor vi gerne vil spille hinanden gode i forhold til resten af organisationen. Vi har en uformel kultur, og der er en tæt dialog på tværs af organisationen.

Ansøgningsfrist er 20. juli 2018 med tiltrædelse 1. september 2018. Samtaler vil blive afholdt i uge 30. Ansættelsessted er Fredericia.

Ansøgning
Finder du jobbet interessant, er du velkommen til at sende os en ansøgning med relevante bilag til Økonomichef Eva Bonne Alkærsig på eba@adp-as.dk.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Eva Bonne Alkærsig på tlf. 50 73 96 98.

Om ADP A/S
ADP ejer og driver havnene i Fredericia, Nyborg og Middelfart. Alle havne har en unik central beliggenhed, gode logistiske betingelser samt internationale standarder hvad angår kapacitet og vanddybde. Forretningsområderne spænder vidt - lige fra håndtering af containere, stykgods, projektlast, tør- og flydende bulk til Ro/Ro og for Fredericias vedkommende, krydstogt.

ADP etablerer Taulov Dry Port ved Fredericia, som er et multimodalt transport- og logistikcenter.
Vi ejer og driver desuden Fredericia Lystbådehavn.